رنگ مد سال ۲۰۱۷

ارسال شده در: Uncategorized | ۰

رنگ سال ۲۰۱۷ به پیشنهاد کمپانی پنتون

هر ساله از سال ۲۰۰۰ شرکت پنتون یکی از دهها رنگ موجود در رگال خود را با توجه به فاکتورهای خاص طراحانش به عنوان رنگ سال انتخاب کرده و معرفی می کند.امسال کمپانی بنجامین با معرفی رنگ بنفش شاه پسند به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ از پنتون پیشی گرفت اما طراحان این شرکت بیکار ننشستند و بالاخره با مدتی تاخیر رنگ پیشنهادی خود را اعلام کردند.

۲۰۱۷

در روزهای گذشته، موسسه پانتون، رنگ سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام کرد. این رنگ که Greenery نامیده شده است، رنگ سبزی است که کمی هم زرد دارد.برجسته ترین خصوصیت این رنگ مفهوم محیط زیست است چرا که کد مروبط به آن مختص رنگ سبزی است که هنگام جوانه زدن دیده می شود ، با این مضمون پنتون سعی داشته تا رنگ خاص تازه شده را برای سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کند.در آلبوم رنگهای پنتون رنگ سبز با کد ۱۵-۰۳۴۳ سمبل آغاز دوباره و تازه شدن می باشد. 

۲۰۱۷-۱

پنتون با معرفی ۱۰ ویژگی خاص رنگ سبز معرفی شده به عنوان رنگ سال تاثیرات مثبت آن را در روحیه و ارتقا دکوراسیون داخلی را بیان کرده است .

" آیزمن " مدیر اجرایی موسسه پنتون در این رابطه می گوید :رنگ سبز ترکیب شده با زرد ما را به یاد طبیعت می اندازد و احاطه شدن با حس خوب و تازگی به سبک زندگی طبیعت هیجان و احساس خوش سرزندگی را منتقل می سازد.

۲۰۱۷-۲

رنگ سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۵

۲۰۰۰-۲۰۱۵

 

منابع: http://namnak.com   –  http://www.pantone.com/

پاسخی بگذارید