رنگ مد سال ۲۰۱۹ -رنگ مرجانی زنده (living coral)

ارسال شده در: Uncategorized | ۰

رنگ مد سال ۲۰۱۹

موسسه پانتون امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ مرجانی زنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است. در این مطلب با ما همراه شده و تصاویری زیبا همراه با اطلاعاتی در مورد این رنگ مشاهده کنید.

شاید با خود بگویید که هنوز چند ماه مانده به سال جدید برای معرفی رنگ سال ۹۸ کمی زود باشد، ولی متخصصان رنگ در گروه پانتون در ماه آخر سال میلادی یعنی ماه دسامبر به سوال رنگ سال ۲۰۱۹ چیست پاسخ دادند، و همان طور که قبلا نیز در این مطلب اشاره کرده بودیم، رنگ سال جدید میلادی ۲۰۱۹ یکی از رنگ‌های شاید و سرزنده، یعنی رنگ مرجانی زنده است که به عنوان رنگ جهانی  سال جدید شناخته شده و رنگ سال ۱۳۹۸ ایران نیز همین رنگ خواهد بود. پس در در سال جدید بایستی شاهد سلطه این رنگ زیبا از طیف نارنجی باشیم.

موسه پانتون که حدود ۲۰ سال است رنگ سال را انتخاب می‌کند، امسال برای انتخاب آن به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی زنده ، که برخی از آن با عناوین صورتی مرجانی یا مرجانی سایه سرخ نیز یاد می‌کنند، با کد رنگی #fa7268 اعلام کرده است. رنگی که مطمئنا همه شرکت‌های طراحی لباس، مد و فشن، دکوراسیون، تکنولوژی و… از آن در طراحی‌های جدید خود استفاده خواهند کرد و شاهد استفاده از آن در رنگ لباس، مو و وسایل منزل و همه قسمت‌های زندگی مردم خواهیم بود.

نگ مرجانی زنده، یکی از طیف‌های زنده رنگ نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود داشته و به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره‌های مرجانی زیر دریا است که زیبایی و شکوه خاصی دارند و به گفته موسسه پنتون، رنگ امسال نمادی از شادی و خوش بینی بوده و عاملی برای برقراری گرما و صمیمیت در بین افراد است.

این رنگ پس از اعلام شدن خیلی سریع بین مردم در شبکه‌های اجتماعی نفوذ کرده و بسیاری از افرادی که در صنایع مد، فشن و… فعالیت دارند از آن در پست‌های خود استفاده می‌کنند و بسیاری نیز از الان به دنبال خرید لباس و مانتو به رنگ سال یعنی رنگ مرجانی هستند.

 

رنگ مد سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸

منبع : https://tookamart.com/

https://www.pantone.com

پاسخی بگذارید